wtorek, 3 października 2017

Street style #1


W momencie, gdy zaświtał mi pomysł prowadzenia bloga modowego, moim głównym założeniem było stworzenia miejsca, które będzie inspirować. Powiedzcie, czy jest coś bardziej inspirującego niż inni ludzie wokół nas, obok których codziennie przechodzimy, których mijamy na ulicy? Pytanie retoryczne, dlatego też postanowiłam wprowadzić na bloga kategorię: STREET STYLE. Każdego dnia będę dokładnie obserwować otaczający mnie świat, po to, aby raz w tygodniu pokazać Wam najbardziej interesujące stylizacje prosto z ulicy. Ludzie strzeżcie się!

1. Pierwsze uroczyste zestawienie otwiera Kasia. Oj dużo się tutaj dzieje i... wszystko swietnie współgra. Klasyczna kolorystyka odzieży: czerń, biel i beż, uzupełniona została metaliczną torbą. Charakteru stylizacji dodają morskie buty i oksy. Super! Dodatkowo występuje tu mieszanie klasyki ze sportem.
Great work, Kasiu!


2. Kolejny mój wybór charakteryzuje dość smutna kolorystyka - czerń, szarość, jednak została ona rozweselona niebieskimi skarpetkami! Kropką nad "i" jest krwistoczerwona pomadka i oczywiście ten fryz! Tak trzymaj, Edytko! <3


3. Teraz czas na jedyną parę w zestawieniu <3. Nie wiem, jak Wam się układa w codziennym życiu, ale pod względem wyglądu jesteście dobrani idealnie. Jego fiolet, jej zieleń. Rozalio, Kamilu, jak Was tylko zobaczyłam, wiedziałam, że będziecie "moi".


4. Teraz pod ostrzał idzie Agata, która zdecydowała się na stylizację dwu-kolorystyczną. Khaki i czerń to moje ulubione kolory (z wyjątkiem szarego), także ja jestem jak najbardziej na tak. No i te kolczyki! - wisienka na torcie. Pozdrawiam cieplutko Bejbe!


5. Tym razem propozycja beżowo-brązowo-czarna. Co tu się wywodzić... klasa! Wszystko w punkt. Zdradzę Wam, żeby dorwać Kasię musiałam spory kawałek przebiec, ale udało się i gości na moim blogu. Pozdrawiam Kochana.


6. Dzisiejsze zestawienie kończy żółty płaszcz, który mnie powalił. Kolejną Kasię było widać z daleka. To się nazywa wyrazistość. A dodatki... cudo. Ta stylizacja jest dopięta na ostatni guzik. Gratulacje!


Serdecznie chciałabym wszystkim podziękować za Waszą otwartość, serdeczność i cierpliwość. Mam nadzieję, że nie pomyliłam imion, a także, że jesteście z efektów zadowoleni tak samo jak ja. Pozdrawiam Was gorąco.
A Wy - moi czytelnicy, jak zapatrujecie się na tę kategorię na blogu?
I najważniejsze, jacy są Wasi faworyci dzisiejszego zestawienia?

Morris pozdrawia...


38 komentarzy:

  1. kocham takie wpisy i żałuję, że mieszkam w małym mieście bo chętnie też prowadziłabym taki dział na blogu :) numer 4 i 5 - kocham! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydaje mi się interesujący i będę go kontynuowała, o ile luzie nie będą przede mną uciekać :)

      Usuń
  2. super pomysł na posty, lubię! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :D
    zestaw pierwszej dziewczyny i ten z musztardowym płaszczem mega mi się podobają :D
    też uwielbiam czerpać inspirację z ulicy :D

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne stylowki. Świetny pomysł z takimi wpisami. Ja z przyjemnością się zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love street style so I'm happy to see this post on your blog! Lovely selection, so nice combination! Amazing!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje! Zakochałam się w tym musztardowym płaszczu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary Kasi mi się bardzo nie podobają - przez ich budowę wydaje się jakby miała skwaszoną minę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszym zestawieniu oksy sa cudowne ;
    Jestem ciekawa jak bym w takich wyglądał ;)
    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha jesteś szalona:DD ja nie odważyłabym się biegać za ludźmi i prosić o kilka zdjęć :P
    Jestem ciekawa jaka była ich reakcja? Może napiszesz o tym? Chętnie przeczytam!! :D
    Płaszczyki cuudowne!
    Jest opcja żebyś pytała co, gdzie kupili? :D

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... słuchaj nie ogarniam skąd miałam na to odwagę... Reakcje? Przy następnym tego typu wpisie, opiszę jak to wygląda :)

      Usuń
  10. Rewelacja :) świetne stylizacje, w sam raz na jesień :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taki pomysł na blogu i jestem zachwycona!! Jak miło zobaczyć jak wiele osób ludzi bawić się modą. Piękni Ludzie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja z miodowym płaszczem i Agaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni płaszcz żółtym wygląda rewelacyjnie, to jest mój faworyt zdecydowany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Pokazałaś strasznie fajne osoby.

    www.themomentsbyela.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł masz genialny!
    Dzisiaj wygrywa ostatnia stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2, 5 i 6 najbardziej mi się spodobały :) Chociaż wszystkie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł 😀 Same perełki widzę 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger