wtorek, 21 listopada 2017

Czy jesteśmy jak wino i z wiekiem wyglądamy lepiej? Kiedy właściwie jest nasz czas?


Utarło się przekonanie, że z wiekiem wyglądamy lepiej. Czy dla lepszego samopoczucia zwyczajnie chcemy tak myśleć, bo przecież czasu nie cofniemy, czy jest tak naprawdę? Czy kobieta jest jak wino? Uważam, że tak, ale tu w ogóle nie chodzi o wygląd, bardziej jest to związane ze zmianami zachodzącymi w naszym mózgu.
Patrząc na fotografie sprzed 2, 5, 8 lat zaczynamy dostrzegać, że wtedy wyglądałyśmy wyjątkowo dobrze. Mało tego, naprawdę podobamy się sobie! Ja się pytam, dlaczego wcześniej nie potrafiłyśmy tego docenić? Przeszkadzał nam cellulit, fałdka na brzuchu i inne pierdoły. Czy z czasem coś się zmieniło? Czy większa liczba w rubryce wiek sprawiła, że stałyśmy się chodzącymi ideałami? Raczej nie. Nadal od czasu do czasu wyskakują nam pryszcze, a biust nie jest już tak jędrny. Więc po co narzekamy? Dlaczego tak się nie doceniamy?


Ostatnio były urodziny mojej mamy. To małe, rodzinne święto skłoniło mnie do przemyśleń. Moja mama, jej siostra według mnie naprawdę z roku na rok wyglądają lepiej. Jak to robią? Wydaje mi się, że one po prostu zaczęły żyć dniem dzisiejszym. To jest ten ich mały sekret. Uważam, że zaczynamy doceniać siebie, jak nasz mózg z wiekiem się trochę przestawi. Dlaczego młode, piękne dziewczyny rzadko potrafią doceniać to co mają, co dała im matka natura?


Mam wrażenie, że każda z nas musi przejść tą samą drogą. Najpierw lata zakompleksienia, a później następuje uwolnienie, wypłynięcie na powierzchnię i głęboki oddech wolności. Im szybciej zdamy sobie z tego wszystkiego sprawę, tym szybciej będziemy naprawdę szczęśliwe. Nie musi minąć pół wieku, abyśmy zdały sobie z tego sprawę.


25 komentarzy:

  1. Zacny look, fyterko chetnie bym ci skradla:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze będziemy uważały, że coś trzeba poprawić i nie jesteśmy takie ładne jak inne osoby, ale trzeba siebie zaakceptować :) każdy ma jakieś kompleksy, ale dzięki odwadze nikt nie zwraca na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tjaaa... jak czytam w tył moje posty to sama się sobie dziwię - mądrości Oli

      Usuń
  4. Bardzo fajne futerko:) rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z opinią, że wszystko rozbija się o mózg :) a z tym wyglądem to nie raz idzie ze sobą w parze :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasza głowa, a w szczególności to, co w niej bywa straszne...

      Usuń
  6. Tak, coś w tym jest... z wiekiem przychodzi samoakceptacja, a to dla kobiety prosta droga do szczęścia :).

    Jak przekazać to córkom, aby uniknęły moich błędów? Czy jest to w ogóle możliwe :)? Czas pokaże :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, musimy przejść pewną drogę do pełnej akceptacji! :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się wydaje, że po prostu z czasem zmieniamy podejście do własnej osoby, dojrzewamy do pewnych decyzji. Świetna stylizacja <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja! Sądzę, że z wiekiem wyglądamy lepiej, mamy zupełnie inne podejście, według mnie na luzie.. Pozdrawiam cieplutko!
    codojedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.
    Wszystko zależy od naszego punktu widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi zawsze ciocia powtarza, ze wyglądamy na tyle, na ile się czujemy.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, trafne przemyślenia. Ja na szczescie już jakis czas temu sobie z tego sprawę zdałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i mądry post ^_^
    Zdjęcia mają boski klimat *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger