niedziela, 19 listopada 2017

Street style - ulica inspiruje #5


Ta kategoria na blogu jest dla mnie bardzo problematyczna, ponieważ od początku założyłam sobie, że w każdym wpisie ma być minimum 5 osób. Chyba nikt nie lubi, jak z góry mu się coś narzuca i to był właśnie mój błąd. Dlatego też postanowiłam, że streetowe posty będą pojawiały się regularnie, bez względu na to, czy uda mi się wyłapać 5, 10 czy jedynie 2 ciekawe stylizacje. W dzisiejszym wpisie jest ich aż 8! Brawo ja, brawo Wy! Cieszę się, że jest Was aż tyle, bo wiadomo więcej osób = więcej inspiracji, a o to przecież chodzi w tej całej zabawie.
Szczerze? Z początku ten dzień zapowiadał się słabo, nawet bardzo słabo. Po godzinie włóczenia się, nie mogłam znaleźć nikogo, kto spełniałby moje subiektywne odczucia związane z modą. Aż tu nagle zaczęłyście mi dziewczęta wyrastać, jak grzyby po deszczu. Prezentuję Wam dziś (zresztą jak zwykle) piękne panie w pięknych stylizacjach...

1. Pierwsza dziś jest Julia. Swobodnie i na luzaka, jak widzę takie outfity zawsze jestem na tak! Istnieje następująca zależność: nosimy się wygodnie, wyglądamy dobrze. Poza tym okulary fajnie komponują się z fioletową bluzą. Pozdrawiam cieplutko Bejbe.


2. Mało brakowało i Sylwia by mi uciekła, ale oczywiście posiada się ten wrodzony dar przekonywania i mamy to! Co mnie urzekło w tej stylizacji? Uważam, że bordo to obowiązkowy kolor jesieni. Ponadto bardzo lubię prostotę tej stylizacji.


3. Dziewczyna bez twarzy to Karolina. Prezentuje nam ona kolejny minimalistyczny look, który przełamała ogromnym kolorowym szalem w kratę. A plecaczek to po prostu wisienka na torcie.


4. Viktoria pokazała zabawę czernią i szarością. Dzięki temu przykładowi widzimy, że oszczędność koloru to dobra droga, którą warto wybróbować w swoich outfitach. Dla mnie - strzał w 10! Czy trzeba pisać coś więcej?


5. Teraz przedstawiam Wam Klaudię, zdecydowanie najbardziej kolorową postać tej listy. Wszystko tu gra! A ta kurtka to miazga...


6. Joanno! Ten płaszcz noszony w tak nonszalancki sposób... same ochy i achy! Ponadto dół stylizacji jest bardzo odważny - szerokie spodnie i płaskie buty to trudne połączenie, które w tym przypadku sprawdziło się rewelacyjnie! Gratuluję wyczucia!


7. W stylizacji Darii najbardziej urzekło mnie to, jak jej ubiór pięknie współgra z urodą. Ta kolorystyka powala! Włosy plus ten szal. Wow! Co więcej pojawia się tu wzór kraty i frędzle. Dla mnie bomba!


8. I ostatnia Lady Magda. Zdecydowanie ta stylizacja kojarzy mi się z londyńskim klimatem. Beret, okulary i ten szalik w połączeniu z urodą - miło się patrzy. Widząc górną część stylizacji, każdy mógłby się tutaj spodziewać dodatku w postaci jakiejś "torebuni", a tu zaskoczenie... grzeczna całość została przełamana plecakiem! Ponadto uwielbiam te zdobienia płaszcza. Yes, yes, yes!


Dziękuję Wam Kochane za tę sesję. Jesteście cudowne, tak różne, tak unikatowe. Pozdrawiam cieplutko!
Jak Wam - moi czytelnicy podobają się dziś moje dziewczyny?


17 komentarzy:

  1. Przyznam, że z niecierpliwością czekam na twoje miejskie wpisy. Są świetne, codzienne,a zarazem stylowe czyli takie jakie lubię najbardziej! Kocham płaszcze w różnym wydaniu, także wszystkie mega inspirujące,a zamszowa kurtka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna bez twarzy - ten styl studencki bardzo mi się podoba :).

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady Magda wygląda pięknie! :) moja ulubiona stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawy Karoliny i Viktorii najbardziej przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne stylizacje, uwielbiam takie wpisy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wpisy :) zawsze znajdę tu dużo inspiracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te streetowe posty:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger